Flodkossan ute på grönbete

Jag vågade, förstår ni att jag vågade gå och simma igår. Jag vågade visa min kropp som bara vällde över bikin inför folk. Även om det mestadels bara är en massa kärringar som har värre kroppar än mig så vågade jag. Började med att gå en promenad dit och sedan solade jag i 20min, så skönt att få lite färg. Sedan simmade jag i 40min, fick tyvärr ont i knät så fick gå lugnt hem. Måste verkligen ta en vilodag nästa vecka, ska nog på stan på tisdag och införskaffa mig ett par nya joggingskor!!Wiiiie!

Äntligen är det fredag, 20år, singel och borde verkligen ut och festa och hitta på någonting roligt. Men icke sa nicke, jag ska iväg och träna och sedan sitta hemma och kika på lets dance i min ensamhet och sedan sova eftersom att jag ska upp tidigt och träna i morgon. Vilket jävla liv! Men jag kör hårt nu i en månad så att jag ser förändring, sen så jävlar ska jag ut och festa! I lagom mängd ;)

Brudar, kan vi inte dra ut på krogen nästa fredag? :D

Kommentarer
Postat av: elinor

trevlig blogg! Ha en bra dag KRAM

2008-02-08 @ 09:02:27
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: elinor

tack så mycket ! trevlig fredag

2008-02-08 @ 09:45:45
URL: http://litteellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0