Ett stort leende, så stort så att det smittar

Helt underbart, tänk om den här känslan kunde hålla i sig hela veckan ut.
Var på stan och fick springa på löpband på intersport, Peter hjälpte mig att försöka luska ut vilken sorts sko som skulle passa min fot. Skönt att man känner dom på intersport, allt blir så personligt då! Hittade ett par som var riktigt sköna, såklart slog jag till. Tyvärr är de rosa och kostade 1200kr! Som tur var hade jag värdecheck så jag betalade bara 715kr för mina underbara skor som jag faktiskt just nu har på mig!

Sen känns det ännu underbarare när man kommer hem och ser min klubba stå i hallen. Eller det är en likadan som jag hade förut, men ny. Eftersom att min gamla gick sönder så antar jag att jag har fått en ny nu från garantin! Underbart, ska äntligen få ha den på träningarna!!

Var på bolaget idag också, det kändes tyvärr inget speciellt. Men lika glad är jag för det!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en mysig kväll:)!

2008-02-12 @ 20:29:04
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0