Ett silverhjärta

Ett stort steg för mänskligheten, speciellt ett stort steg för mig. Jag var ute och joggade 2km igår, jag har dålig kondition! Men ärligt så har jag inte joggat så långt på ett bra tag på egen hand.
Trött i rumpa och lår idag, måste ut idag igen tror jag, så kanske man orkar springa på en fotbollsplan sen.
Var precis på massage, här på jobbet. Riktigt skönt var det, känner mig som en ny människa. Trött blev jag också, fast jag är iofs trött hela tiden. Borde man inte vara pigg när man vaknar, borde man inte vara utvilad då? Finns det några piller som får en att soärra upp ögonen?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fotbollsplan? :D

2008-02-24 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0