En riktig dagdrömmare

Jag är så förbannat trött, ska bli skönt att få pyssla om sig själv ikväll. Sola 20min och sedan simma, sen får man se hur länge jag orkar simma, efter det sitta i varma bassängen!
Känns som om att det enda min hjärna tänker på är träning och viktnedgång. Eller inte viktnedgång, bara förändring till det bättre...

Vilken dröm jag drömde inatt, tänk om det kunde bli till verklighet. Drömde att jag och min "stora kärlek" kysstet för första gången. Fy fan vad löjlig och barnslig jag är, skriver om sånt här. Fast jag är nog riktigt löjlig, minns när jag var liten. Jag kunde sitta och prata med mig själv och låtsas att jag var en världsstjärna. Ibland kan jag prata med mig själv fortfarande, eller så dagdrömmer jag om saker som jag önskar kunde hända.
Ta mig i kragen och göra någonting på riktigt är nästa steg...

Även om jag vet att den enda jag vill ha är han, så är jag rädd att jag ska såras lika mycket som förra gången. Även om du sa till mig att du skulle bättra dig vet jag inte om jag vågar lita på dig. Jag tänker på dig dag och natt, jag vill just nu bara ha kvar dig som vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0