Broccoli är faktiskt gott

Ny vecka, nya mål. Ska inte träna fullt ut den här veckan, börjar lite lugnt nu i början. Ska förhoppningsvis börja träna riktigt hårt nästa vecka. Måste ta mig i kragen och lägga ut en massa pengar på ett par joggingskor också.
Var ute och gick 15min på lunchen, vill ut nu! Lyssna på högmusik och känna adrenalinet pumpa!
Sola igen på torsdag, sen får det bli nån veckas uppehåll. Får inte sola varje vecka.

Sitter på jobbet, vill hem, vill bort. Sov lite länge idag, hade 20min på mig att försöka fixa mig snygg. Lyckas som vanligt inte, ser bara trött ut utan mascara. Fast jag vet att jag är ganska söt ändå!

Sugen på att köpa den här boken, kanske kan få mig att öppna ögonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0