Är det så här mitt liv ska se ut...

1½ timme kvar tills jag slutar jobba, hem och äta mat, träna fys och hockey, hem och sova. Så ser min onsdag ut, roligt och socialt liv jag har! Iofs får jag träffa hela laget ikväll, men det känns som om att de enda personerna jag träffar är min familj, kollegorna och lagkamraterna. När ska jag orka va social?
Fast jag vet att jag prioriterar träning just nu, jag måste det. Sen kan jag trappa ner och ta en dag eller två i veckan åt att vara social. Känner mig så trött nu också, skulle vilja sova ut...

Ibland får jag känslan av att jag bara vill ge upp, men jag är envis. Jag får, borde och ska inte tänka dom tankarna. Nu har jag i alla fall någonting att kämpa för, så känns det inte ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0