Almtuna-Kungsör 3-1

Så var det söndag igen och bortamatch som gällde. Skulle åka iväg till min gamla hemstad och visa tjejerna hur man spelar hockey. Tyvärr så visste de redan hur man gjorde det, och de gjorde de väldigt bra. Men jag blev faktiskt mer imponerad utav oss, KIK! För en månad sen hade vi absolut inte kunnat stå upp mot det här laget så som vi gjorde idag. 1-1 i periodvilan och det var riktigt jämt, jag tror till och med att Almtuna var chockade av att vi gav dem ett hårt motstånd. Tyvärr så lyckades vi inte göra ett mål på slutet av andra när det stod 2-1 och de gjorde mål i tom kasse. 
Jag tycker att vi har gjort en kanon säsong tjejer, tänk tillbaka från början på säsongen och alla träningsmatcher. Nu är det inte längre vi som får storstryk utan vi kan stå upp bra och även vinna. Nu gäller det att träna på bra och göra en ännu bättre säsong nästa år!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0