Therese är kär, igen!

Ja, det är verkligen sant, jag föll pladask för honom vid första blicken. Nu undrar ni alla säkert vem den lyckliga är som har fått mig om halsen? #93 Jonasén i Leksand. Han kom ut på isen och åt upp allt och alla, stor som ett hus smäller på bra och kan stå upp för sitt lag. Han är min nya idol, jag föll och jag vill bara ha mer.

Var som sagt var på hockey idag, jag och Papps åkte på äventyr till Hedemora för att se när Leksand vann över Moskva med 3-2. Härligt med en seger i första träningsmatchen, ger alltid goda vibbar.
Köpte även ett par skridskor och fyndade på secondhand. Stämningen var på topp hela dagen och det blev bara ännu bättre när vi åkte och hämtade brorsan hos min Morbror. Och min hund fick komma hem efter två veckors semester, han var galen. Märktes att han hade längtat hem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0