Regn och rusk

Träningsvärk i armarna, ska nog ut och skjuta lite själv idag igen bara för att jag behöver det. Pinsamt att göra det utan brorsan bara, tur att man bor så pass bra att ingen bryr sig.
Lyckades fixa frillan väldigt bra i morse, tycker aldrig att jag klarar av att föna snyggt och dona när man är stressad på morgonen. Iofs kom jag lite senare än jag brukar, vad gör man inte när håret ska bli perfekt?
Träffade Pia på jobbet också, alltid kul och få snacka med en vän på arbetstid.
Sitter fortfarande och spanar på snyggingen, egentligen är han inte snygg men fanns inget annat att spana på från början och han var den snyggaste. Men nu har han liksom blivit sketa snygg pga mina ögon vant sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0