Ploppvecka, daimvecka och lite löparvecka

Precis hemkommen från Pia, blev ytterligare lite tjejsnack idag med Pia, Malin och Amanda. Riktigt trevlig kväll med väldigt mycket skratt och långa samtal. Vem skulle kunna ta hem ett onenightstand, vad kallar du veckan när du har mens? Vad ska livet gå ut på och vad vill man jobba med? Det finns så oerhört mycket att se fram emot i våran ålder. Så mycket drömmar som ska förverkligas.
Spelade även Wii där, med sånna där rattar och spelade Mario Race. Jag förlorade, men ledde ett tag faktiskt! Fick lov att få ett tröstpris så det blev massvis med glass som Malin köpt med sig. Och sen åt vi upp Pias finska lakrits!

Pratade även ut ganska mycket om Mami med mina vänner, brukar inte vilja göra det. Kändes faktiskt bra att de nu vet lite mer om mitt liv. Jag brukar inte vilja öppna mig så pass mycket som jag faktiskt gjorde. Var nästan på väg att börja gråta ett tag, men jag bet mig lite i läppen så gick det över. Jag är stark!
Ska skriva ett litet brev eller kort till Mami sen så att hon vet att jag mår bra. Snart två år sedan allt började!

Har ni bra kontakt med eran Mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0