Nyvaken

Hel galet, skulle kolla på filmen Narnia (som för övrigt var kass) med brorsan och jag somnade när det var tjugo minuter kvar. Känns att man är sliten efter helgens bravader i alla fall!

Dagens jubel var när jag tittade in i kökskåpet och upptäckte Oboy, jag blev liksom tio år yngre och fick blanda mig en tre glas innan jag blev nöjd. Hur gott som helst, tyvärr så har vi det aldrig hemma. Lika bra det, för det är verkligen beroendeframkallande.
Nu ska jag lägga mig och kika film och däcka i min säng så man orkar med att jobba sista veckan. Snart flytt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja samma här.. är i halmstad och min vän hade oboy hemma.och shit vad länge sen det va:Phehe. blev som barn på nytt;)

2008-08-04 @ 01:20:47
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0