Nybliven Jönköpingsbo!

Flyttade till Jönköping idag och allt har gått perfekt! Packat upp det mesta och i morgon bär det av till Ikea, finns en del smålösningar kvar att lösa. Hur får man plats med alla saker på toaletten till exempel? Får fixa något att ha här på rummet! Lampor måste jag också införskaffa oj oj.
Känns bra att jag och Emma(hon jag delar lägenhet med) fungerar bra ihop, hoppas det bara kommer bli bättre och bättre iställer för sämre. Får vi se om jag lyckas hitta när jag ska ta en runda i stan i morgon då, vet iallafall var Maxi ligger eftersom att familjen och jag åkte och handlade där idag.
Oj vad jag kommer sakna allt och alla, men jag behöver det här. Jag kommer utvecklas som person, jag behöver få komma bort från hemska Kolbäck med alla dumma minnen. Även om alla mina kära finns runt omkring där så kommer jag tillbaka, frågan är bara när =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0