Never been kissed

Jag spenderade precis några timmar framför tvn och upptäckte att det var en film med Drew Barrymore på trean. Så jag slog mig ner och njöt, länge sen jag såg den filmen och den är verkligen underbar.
Jag hatar tyvärr känslan jag får efter jag har sett en sådan film, när allt går åt helvete och på slutet så är allt perfekt och tjejen får sin älskade kille och de kysser varandra och lever lyckliga i alla sina dar.
Varför är inte mitt liv så för? Även om jag inte vill vara i ett förhållande just nu så blir jag ändå avundsjuk på alla dessa filmer då kärleken verkar så enkel. HALLÅ? Det är bara film, det sker inte i verkligheten.
Men hur får man sitt liv att bli lite mera likt en filmscen?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gillar också den filmen, särskilt slutscenen är helt underbar!:)

2008-08-23 @ 12:28:41
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0