Nätdejta?

Jag  träffade precis David, en hockeykille från Tranås som jag har pratat hockey med på internet sen tre år tillbaka. Vi har även hörts av på telefonen! Idag träffades vi för första gången. Vad tycker ni om sådant? Är det okej att träffa någon från internet och börja en vänskap/dejting? Jag tycker det är helt okej då vi har pratat så länge, så jag har verkligen koll på vem han är och att han inte ljuger om sig själv. Annars kan man tyvärr ofta hamna i trubbel om man är ung och dum!
Även om jag inte tror att det kommer bli någonting mellan mig och David så känns det ändå lite som en minidejt idag. Trevligt hade jag det i allafall, hann aldrig bli nervös då han bara var här helt plötsligt!! Helt mållös!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ett par av mina närmaste vänner har jag träffat genom internet. så är inte fel alls:)

2008-08-24 @ 19:09:38
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0