När allt känns så bra

Idag är min näst sista dag på jobbet och jag firade med en timmes sovmorgon, frukost och tidning i sängen och en lång underbar dusch. Satte på mig min fina skjortklänning ( se bild ) och komplimangerna öser ner över en. Hur kan allt kännas så underbart?
Livet leker just nu känns det som, det tragiska är att det troligen kommer regna som utav i helvete ikväll när det är match och jag vet inte om det är så lockande. Så kul tycker jag inte att fotboll är.
Pappa kommer hem ikväll och jag längtar, jag klarar inte av att sova i huset själv. Är någon spärr som sätter stopp för det. Hoppas det inte är likadant i lägenheten sen! 6 dagar kvar till flytten, och jag börjar faktiskt inte bli nervös. Kommer troligen på måndag eller tisdag, är nog mest nervös inför hockeyn och skolan så det är lugnt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0