Motivationen noll

Idag känns det som om att det är en sån där hemsk dag, då allt känns skit. Tänkte ta en morgonpromenad, men vädret är för fult och jag har ingen ork. Måste plugga, men det känns ovärt då jag ändå aldrig kommer lära mig engelska. Vad har jag gett mig in på? Varför flytta till en stad där jag inte känner någon? Jag tror jag behöver vara social, det här går mig på nerverna av att gå omkring själv i en lägenhet. Ska nog ringa Jess från laget idag och kolla om hon vill vara min skjuts till träningen och om filmkvällen i kväll. Hoppas man får sociala lite.

Om 9dagar åker jag till Kolbäck!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Huvaligen, jag vet hur de känns. Just att vädret är sämst gör ju inte saken bättre heller...Men hoppas du får e rätt bra dag iaf! =)

2008-08-20 @ 10:03:25
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ohja, och det där med att flytta till en ny stad där man inte känner någon vet jag precis hur det känns. Själv flyttade jag 130 mil så man kan säga att jag inte kände en levande själv inom en omkrets på ungefär 100 mil...Men sakta och säkert får man ett socialt liv igen, jag lovar! :P

2008-08-20 @ 10:40:08
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0