Morgonens latmask

Jag råkade sova lite länge i morse och kände inte för att stressa, skulle tanka, duscha och allt sånt, så jag kom femton minuter sent. Igår kom jag sju minuter sent, ni tycker troligen inte att det är någonting alls. Men jag tycker att det är hemskt att jag kommer sent, jag har väldigt stor arbetsmoral, om det nu heter så. I skolan kom jag jämt försent, en dag utan en försening var inte någon riktig dag. Hur är ni, kommer ni ofta försent till jobbet?
I morgon ska jag till och med ta sovmorgon, ska använda min flex till att få sova ut. Bara tre dagar kvar på jobbet nu.


Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

jag går ju i skolan..och ja, jag kommer väll försent ibland..:P

2008-08-06 @ 09:12:47
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0