Mobilt bredband

Fick hem mitt mobila bredband idag, kan verkligen rekomendendera det. Även fast jag bor i Kolbäck(landet) så fungerar det oerhört bra. Det är såklart segt, men antar att det är snabbare i större städer, som till exempel Jönköping. Kostar bara 199kr i månaden och är enkel att installera. Nog med reklam idag.
Känns bra att få internet, innan använde jag inte min nya dator, finns inte så mycket att göra när man inte har internet. Tyvärr så har jag inte kommit igång med allt, måste föra över en massa bilder och en det uppdateringar måste göras.

Min fot är blå, tydligen får man blåmärken av stukningar. Alltid lika kul att testa på någonting nytt här i livet, känna lite smärta! Jag brukar ju fundera på hur det känns att bli skjuten eller knivskuren i benet. Fast när jag väl blivit det så vill jag bara känna känslan ett tag och sedan ska allt vara bra igen. Någon mer som har dom här tankarna eller är det bara jag som är helt galen?
Pratade om navelpillning på jobbet för någon dag sedan också. Jag var helt inne på att om man pillade för hårt med fingret i naveln så skulle det gå hål och man kom in i magen. Det var inte så många som gav mig stöd i den teorin. Jag tror faktiskt att jag fortfarande har rätt, vem vet liksom?
Bjuder på en bild jag tog med min webbkamera som är inbyggd i datorn. Smart och praktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0