Månadens projekt

Klockan är snart tio och jag ska ner och hämta ett paket och sedan ta mig vidare till stan för att träffa Alicia från engelskan. Vi ska en sväng till biblioteket, kanske lyckas övertala henne att skippa pluggandet och shoppa lite istället! Sen har vi en lektion mellan 13.00-14.30. Efter det blir det antingen stan, eller plugg. Har ingen träning idag, och mina lår behöver vila idag så det är skönt!
Kanske kan jag lyckas göra pluggisen till en pudding? Haha, månadens projekt.  Och kanske kan hon få trexie att bli pluggis?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hehe jo kan förstå det:) men du lär dig nog.. bara att köpa billig mat och tänka på vad man köper;) hehe

2008-08-26 @ 14:57:16
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0