Hon går som en kärring, fast utan rullator

Igår blev det riktigt jobbigt på fysen, 5km plus massa styrka. Efteråt belönade jag och några i laget oss själva med pizza. Kollade på filmen Hancock som verkligen var speciell! Väldigt trevligt att vara social en onsdagskväll!
Kom hem tolv och det var fullt ös här hemma, minglade lite i mina vacka mjukiskläder och keps, som jag förtillfället lever i nu när jag går hemma. Securitas kom och gav Emma böter vid ett och sen somnade nog alla runt halv tre. Gick liksom inte riktigt att somna när folk sov i sovsäckar lite varstans i lägenheten. Det prasslade, fnissades, snackades och STÖNADES! Haha, men jag var ändå ganska pigg i morse. Kul att vakna upp med en massa människor i ens kök :P

Skolan gick tyvärr inge vidare idag, förstod nog ingenting utav det som sas. Känner mig så dum och korkad, men ska plugga en massa i helgen och ja, hela året ut ska jag plugga helt enkelt!! Ska läsa en bok på 500sidor som ska vara klar på tre veckor. Sen är det två böcker till som ska vara klara om sex veckor, kul värre med delkursen litteratur! Eller inte!
Trevligt att jag var ut och åt lunch med två från klassen och fick se lite utav stan. Kanske inte dom häftigaste tjejerna, men finns tyvärr inga balla typer i min klass. Men ska inte döma folk redan nu, dom kanske är jätte trevliga. Kändes bara som om att dom hellre satt hemma och pluggade en fredagskväll än att vara ute och festa. HALLÅ, rädda mig från denna smarta värld med en kopp te på en fredagkväll!!!

Tränade idag igen, lite lättare men ändå så sjukt ont överallt. Tog ett bad, i morgon blir det en lugn långpromenad bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0