Home sweet home

Blev ändrade planer igår, skulle ha tränat hela kvällen men eftersom att reglerna inom HV säger att jag inte får komma och träna och smitta ner andra så ringde jag Tony. Fick ett nej från honom, men skulle ändå komma ner och kika på fysgenomgång och teori. Fysgenomgången var väldigt nyttig, var med han som är fystränare för hela HV, så fick reda på lite om A-laget!
Hade stressat innan med att packa så att jag kunde ta bilen direkt från Kinnarps och åka hem till Kolbäck. Även om det var jobbigt att kör igår kväll, var här elva, så var det verkligen värt det. Känns skönt att redan vara här och kan ta det lugnt en timme innan jag måste sätta igång med pluggandet! Har med mig två kassar med böcker, som sagt var, jag är en upptagen människa nu förtiden!!

Känns konstigt att vara "hemma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0