Högerskinkan mår inte bra

Så kom man hem från lägret idag, gick över förväntan även om jag var riktigt dålig jämfört med dom andra brudarna. Men då har de flesta spelat mer än dubbelt så länge än mig också. Men jag måste ha gjort ett helt ok intryck eftersom att jag får fortsatt förtroende för att få fortsätta att träna med a-laget. Plus på mig, nu gäller bara bara att kämpa.
Riktigt tung helg, har nog nästan träningsvärk överallt. Nu blir det vila i två dagar, skööönt!

Skola i morgon, riktigt nervös. Känner mig som en sjuåring som ska börja första dagen i skolan, förutom att jag har packat skolväskan och köpt pennor och sudd och lagt i ett färgglatt pennskrin. Men känslan är ändå densamma! Åker nog buss in en timme innan uppropet i morgon, så hinner jag virra en stund och bekanta mig med stan. Har inte sett någonting utav stan än tyvärr, men det får det bli ändring utav nu dom kommande dagarna. Men har ju ett år på mig, så det är verkligen inte bråttom.

Själv hemma i lägenheten för första gången och jag ringde Emma och frågace hur tvättmaskinen fungerade. Gjorde exakt som hon sa och sen började den läcka. Kan troligen vara filtret som måste rengöras, och nu får jag inte ens ut min tvätt som ligger otvättad där i. Hon skulle ringa bovärden i morgon och be om hjälp. Så nu ska man försöka sova själv då, får se hur det går! Tog även ett bad idag, första gången på några år. Har ju bara dusch hemma!

Känner mig riktigt ensam, ni får gärna ringa en snabbis nån dag. Vem som helst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0