Första fredagkvällen i Jönköping

Och jag sitter hemma eftersom att jag inte känner några som jag kan träffa och umgås med än! Men har laddat upp med godis och snacks och film så det här ska nog bli riktigt trevligt ändå!
Var ute och gick på morgonen och efter det fixade jag mig och tog bussen in till stan för att träffa Jess. Kallar henne för min fadder i laget, hon är 33år! Trodde jag inte, men det är skönt att ha någon äldre som kan visa en runt, så vi tog en sväng på stan och hon visade mig biblioteket och piren. Så nu hittar jag lite bättre här i staden, ska ta cykeln någon dag så att jag hittar in till stan på det sättet också!
Om en vecka är det Takida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0