Försöker bättre på gangstastilen

Körde med en skön outfit idag, hockeymjukisar, hoodie och keps. Får absolut inte glömma bort mina jofatofflor, försökte även va lite ball och tuff när jag var hemma hos Sazza med Linn och Tina. Sista gången vi sågs innan min flytt och jag körde med den hårda stilen, det märkte ni va? Skämt och sido, var väldigt trevligt att komma förbi och snacka lite skit och skratta av sig lite så här på en tråkig och regnig söndag.

Körde även Pappas V70 idag, har inte kört den sen jag köpte min egna bil. Gud vad stor den kändes, kunde knappt köra den kändes det som. Men jag kom hem oskadd och hel, det är det viktigaste!
Har packat ytterst lite idag, i morgon börjar jag på riktigt. Känns konstigt att överge ett rum man bott i tio år. Men ändå så underbart skönt, det är dags att flytta nu. Jag är vuxen, jag ska klara av att ta hand om mig själv! Ändå vet jag att jag är så jävla omogen och bortskämd att jag inte kommer klara det. Men biter man ihop så ska det nog gå bra!


Kommentarer
Postat av: Maria

Var med i min tävling där man kan vinna hår saker till ett värde av 800kr :)



http://shocker.blogg.se/2008/august/vinn-overraskning.html

2008-08-10 @ 18:50:49
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja ha gratis presentkort från KICKS? Klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Väldigt lätt och kostar ingenting.

2008-08-10 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0