Folk säger att IKEA är enkelt

Köpte mig ett skrivbord idag på IKEA och lite annat smått och gott. Alla säger att det ska vara enkelt att få ihop möbler därifrån, men jag gjorde fel minst två gånger, som tur var så lyckades jag lösa det! Nu står det där snyggt och fint på rummet, var värt den timmen det tog!

Dagens händelser:
Fixade mig och var nervös inför skolan
Var i skolan 2timmar
Handlade på IKEA och A6-center
Monterade och fixade rummet
Lagat/ätit mat
Kollat på tv/dator

Jess från laget ringde mig idag, hon hade fått tag på mitt nummer från tränaren, hon undrade om jag ville följa med på filmkväll med laget efter träningen på onsdag. Måste bara kolla med henne om jag kan duscha hos henne så slipper jag ta mig dit på egen hand. Kan hänga med en stund iaf, eftersom att jag har skola tidigt dagen efter!
Kanske slipper vara själv då för en gång skull...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0