En vanlig dag

Vart ute och promenerat två gånger idag, stolt som bara den och skönt. Ringt bovärden så nu är tvättmaskinen hel igen, så har tvättat tre maskiner idag. Har inte gjort så mycket egentligen, borde ha pluggat men ni vet väl hur jag är. MÅSTE ta tag i det i morgon, läste texten en gång men la inte ner någon energi i det så förstod inte allt. Tog lite hjälp utav Emma som är hemma nu igen, med en fråga som jag inte förstod. Skönt att hon är proffs på engelska!

I morgon blir det till att plugga, träna och kolla film med laget. Är lite fest här hemma sen när jag kommer hem, förhoppningsvis är alla så pass fulla när jag kommer hem så att jag inte behöver fixa mig. Får se hur trött jag är på torsdag när jag börjar skolan klockan åtta. Kan bli trevligt värre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0