En svettig kvinna med varulvsben

Har kämpat som en galning idag med att få allt att bli klart, väntar på att sista sängkläderna ska torka sen har jag bara det att packa. Skulle behöva raka benen också, får bli mjukisbyxor i morgon. Det enda jag har som jag inte har packat ner ännu, spela roll hur man ser ut när man ska släpa kartonger och sitta i en bil. Även om det bli första intrycket hos den jag ska bo ihop med så kommer hon få se mina fina sidor även hon.

Jag är supersugen på att shoppa höstkläder, någon som vill med på stan och som har pengar åt mig som jag kan spendera? Nej, jag trodde väl inte det. 7500kr i månaden är ingenting i jämförelse med vad jag är van vid att få i månaden. Speciellt inte nu när jag ska lära mig att betala allt själv, kommer bli tufft.

Hur får ni pengarna att gå runt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0