En kille i en kvinnas kropp

Precis så känner jag mig just nu, jag går omkring med nedkavlade fotbollsstrumpor, träningsshorts, rbk t-shirt och Montreal keps. Man kan väll inte bli så mycket manligare än så va?
Hör och häpna mina vänner, man kan bli manligare!! Jag gick precis ner på brorsans rum och tog mig ett sprut utav hans Lacoste parfym. Nu luktar jag till och med kille, nu saknas snusen, som jag har slutat med för snart ett år sedan.

Ibland måste man få vara lite kille, typ i en vecka framåt. Kanske orkar klä upp mig på torsdag, och så på måndag när skolan börjar. Annars är jag en väldigt killig tjej som har börjat använda högklackat de senaste åren bara.
Hur är ni? Kvinnliga eller manliga?

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag är nog lite både och. vägrar högklackat, går helst i jeans. fast kjol funkar ibland.. ;)

2008-08-12 @ 20:23:05
URL: http://saywhatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0