Blommor och bin

Äntligen är det fredag, hoppas det är lugnt på jobbet så att jag kan smita ifrån tidigare! Ska stooorhandla och gå på systemet. Räckte inte med några öl, en flaska vin och två flaskor champagne tycker jag =)
Huden har inte bästa kvalitet för kvällen, har fått färg iallafall så man ser åtminstonde sommarfräsch ut. Kommer ha på mig min nya skjortklänning, en sån som alla andra har!

Getingarna börjar gå mig på nerverna, dödade en i morse i alla fall. Eller den dödade sig själv, tog ett bad i mitt kaffe och så drunknade den. Tur att dom inte har gått på simskola.


Kommentarer
Postat av: Cassa

Haha mördare!!!1 Ha en toppen kväll babe! <3

2008-08-01 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0