Asplövet Therese är i farten

Har precis träffat Emmas mamma Susanne som kom förbi och gick igenom kontrakt och lite saker angående lägenheten. Kommer förmodligen få hjälp med lite fix, är inte så bra på att borra jag!
Nervös, om ungefär fyra timmar kommer dom och hämtar upp mig. Kommer jag verkligen klara av att göra ispass med a-laget? Vad har jag gett mig in på? Jag vet att jag är kass, jag har aldrig spelat damlag, hur ska det här gå nu då? Foten gör ondare idag också, men har packat ner tejp så det ska nog gå kalas!

Håller på och brygger kaffe och ska nog ut på en promenad sen, måste ta ut lite pengar och bara kolla läget lite!

Kommentarer
Postat av: Kristin

tessii! Hittade till din blogg igår och jag håller tummarna för ditt läger!! börja inte prata småländska SNÄLLA THERESE! ok?? hahah :D korv uttalas fortfarande korv och inte koåååv okej?

saknis! puss och kram kickan

ps. läs min blogg också vetja:) kickilina.blogg.se

2008-08-15 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0