Tisdag.

"Hej! Mitt namn är Therese och jag är sjuttioåtta och ett halvt år!" - Just precis så känns det just nu i min rygg, vad jag vet så ska massage göra så att det känns bättre i ryggen. Jag har så jäääävla ont just nu, ändå var jag ut och sprang två varv i spåret idag. Varför kan inte jag bara bli bra i ryggen nångång? Mina muskelfästen i ländryggen mår inte bra, värst idag var när hon tröck på åtta punkter på vardera sida, och jag höll på att börja gråta!
I morgon är det valborg, det är då alla ska supa skallen av sig. Själv ska jag på lagfest med fotbollen (Känns konstigt att tillhöra två lag nu), först mat och sedan förfest och därefter Qwarn. Kommer förmodligen bli en toppenkväll!

Jag är helt galen i dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0