Mums

I morse fnittrade jag till lite när jag stod och titta upp på min bror, ett stort leende mötte en sliten kille. "Hur fan kan du vara så pigg när du går och lägger dig så pass mycket senare än mig och ändå går upp samtidigt??!!"
Det är en bra fråga, jag är riktigt trött, mest hela tiden. Fast värst är det dom första tio minutrarna, sedan är det bara att bita ihop resten av dagen. Känner på mig att jag kommer vara som ett lik i morgon efter en sen träning ikväll. Då blir det nog ombytta roller för mig och min bror.
Jag blev imponerad utav mig själv igår, löpte 4,4km. Kändes riktigt bra!
Ett helvete med hockeyn, jävla *ora! Fick bara ont i huvudet, slängde i mig tre piller och försökte tänka på någonting annat. Match på fredag igen, det måste bli tre poäng, annars är vi körda!
Det är så himla mycket just nu, jag är inte van med att ha en kalender som är fullbokad. Min hjärna bara snurrar och det är så mycket som jag skulle vilja göra, även som jag inte skulle vilja göra.

Saknar dig redan, allt är helt galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0