hemma igen

Så var man hemma från New York då, har verkligen varit helt underbart. Tror jag har lyckats göra och se allt det som man ska göra. Började nästan gråta helt hejdlöst när jag träffade Helén på flygplatsen, en underbar känsla att få vara med henne igen. Tur med vädret hade man också, allt var verkligen bara helt underbart, vill redan tillbaka! Bilder finns att se på bilddagboken.

Nu när jag kom hem trodde jag att allt skulle kännas bra, mitt humör har varit strålande och nu känns det bara bra på ytan. Jag känner mig så skör inuti, vill bara skrika. Hoppas det bara är för att jag är trött och lider utav Jet-lag, orkar inte hamna i en svacka just nu. Jag är ingen trevlig person just då...
Idag har jag bara sovit, drog in till stan en sväng, Fia hittade mig längs gatorna och jag tog med mig henne i bilen. Åkte till Erikslund och gick på bolaget och Maxi, åt lite glass och poppade. Skönt att vara ledig i alla fall, i morgon så är jag också ledig och då ska jag förhoppningsvis sola och lösa korsord. Så rastlös, men ändå så trött...
Vill bara skrika, låt mig få bli lycklig igen, inombords....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0