En helt jävla vanlig torsdag

Vad var det jag sa igår, det var verkligen ombytta roller i morse. Papps fick lov att rycka upp mig ur sängen, jag hann inte föna håret så det blev diadem och håret åt tretusen håll och inget smink. En brorsa som står och ropar på mig att jag ska skynda mig. Han blev i alla fall glad över att jag letade reda på hans fotbollsskor igår som han hade glömt på trollebo.
Det är en vanlig dag på kontoret, var en sväng med Linn till godisautomaten på "andra sidan". Var faktiskt hon som var sugen och jag köpte tuggummi. Solen börja komma fram, vi får väl antaligen snart dra för våra gardiner.
Sugen på att ta några varv i spåret efter jobbet, fast ska iväg en sväng och handla lite inför resan så det finns risk för att det blir för sent för det. Har även skavsår utav mina fotbollsskor, så det gör lite ont. Ska köpa nya när jag kommer hem från Helén. Måste köpa med mig tamponger till henne och mig när jag ska dit, tydligen så var dom helt "fucked up" over there!
"Har du hört om Amerikanerna som ska gå över till Leksand, de behöver tydligen all hjälp de kan få i kvalet?" En kollega försökte vara lite rolig och skämta.
Jag brukar längta tills att det blir helg, den här helgen vill jag att den ska gå över lika fort som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0