Det känns inte bra det här

Det är hemskt, jag börjar få lite träningsvärk! Jag som inte har fått det på evigheter, det är nu jag måste börja ligga i! Märks att fotbollen inte är någon styrka alls, i hockeyn använder man överkroppen på ett annat sätt. Måste sätta ihop ett styrkeprogram som jag ska göra några dagar i veckan. Tappar så mycket nu när hockeyn är slut, även om jag är ute och springer och jagar en boll så är det verkligen inte samma sak.
Hem till Sazza idag, kommer antagligen vara sugen på att dricka alkohol nu när jag inte får dricka. Ska köra bil och åka hem och nanna kudde tidigt! Kommer troligen inte kunna somna eftersom att jag kommer ligga och tänka på det där jävla högskoleprovet! Blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0